środa, 28 kwietnia 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 15

Dziś wszystko działo się w takim tempie że nawet nie miałem czasu zrobić pożadnych zdjęć. Wylany jest fundament pod schody z przodu, wyszalowane i zalane fundamenty pod słupki dachu nad tarasem. Wymurowana ściana od gabinetu i od kibelka na dole. SYmurowane kominy w 3/4 wysokości. Niestety okazało się że trafiły troche w jetki, więc trzeba po robić wymiany i po presówac trochę jętki i krokwie. Wymurowali tez frony w lukarnach na głównym budynku i zalali nadproża okna i drzwi balkonowych. Wszystko zasówa w takim tempie że nie mam czasu się zastanawiać. Zdecydowałem dziś że drzwi z sieni do domu będa miały też 140 cm, tak samo jak drzwi wejściowe.
Jako że każdy kto zobaczy dom na żywo mówi " Ojej ... na zdjęciach wygląda na dużo mniejszy" mam kilka danych. Otwór na drzwi wejściowe ma 140 cm szerokości i 235 cm wysokości. To nie sa drzwi 80tki :P. Brama garazowa ma 5m szerokości i 2,43m wysokości.

Wyszla też śmieszna historia. W sobitę bylismy z dzieciakami w kinie, i potem oglądaliśmy przechodząc lodówki w Euro RTV AGD. jedna nam się bardzo spodobała, i kiedy okazalo się wczoraj że musze okreslić wymiary na wneki na lodówkę, czym prędzej odnalazłem tamta w internecie żeby znaleźć jej wymiary. Chciał nie chciał, lodówka juz wybrana :D
Jutro wieczorem jestem umówiony na budowie z dekarzem. Pora zacząć rozmawiać o dachu. mam nadzieję, że nie będzie żandych niemiłych niespodzianek.
Jest kolejny dzień rano. Dorobiłem zdjęcia. Ostatnie wreszcie oddaje rozmiar budynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz