poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Rozbudowa grilla oraz .... wreszcie mam umywalkę w kotłowni :D

W zeszłym roku kiedy zdałem sobie sprawę że zaprosiłem gości na grila a nie mam grila wyspawałem w godzinę takie oto coś http://starykot.blogspot.com/2012/06/grill-w-godzine-czy-to-mozliwe.html. Ci co częściej to zaglądają to pamiętają, reszta może sobie podejżeć :)
Jako że mam nadzieję wreszcie idzie wiosna i pora przygotować się do sezonu, postanowiłem konstrukcję udoskonalić i rozbudować.
 

 Na początek podkreślam że oprócz kratki i kółek wszystko jest zrobione ze szmelcu znalezionego w garażu. Znalazłem kawałek blachy do obróbek blacharskich więc po zaginałem brzegi i wygiąłem w C osłonę przeciw wiatrową.


Blacha była trochę za krótka, więc z płaskowników zrobiłem kontownik i dospawałem nakrętki do przykręcenia osłony.


Obciąłem po 2cm nóg z jednej strony i przyspawałem grube śruby jako ośki do kółek.


Dospawałem półeczki a po przeciwległej stronie niż kółka zrobiłem rączkę do łatwego manewrowania i uważam że jestem gotowy do rozpoczęcia sezonu grillowego :)
Teraz jeszcze tylko musze zrobić ruszt do paleniska ogniskowego które zrobiłem w zeszłym roku i w ogóle będzie wypas :)


Jako że od ponad 2 lat moja umywalka do kotłowni wala się po garażu, w końcu zirytowałem się i zamontowałem ją na swoim miejscu. Teraz po pracach garażopwo kotłownianych mogę umyć ręce zanim wejdę do domu. Zabrakło mi trójnika 3/4' więc na razie podłączone jest weżem ogrodowym :D



..... Minał tydzień i przyszła wiosna. Dzieci zażądały karkówki z grilla. Dzieciom się nie odmawia.


Jednakże gdy tylko zacząłem używac grilla or razu odkryłem że zapomniałem o bardzo waznej rzeczy!! o wieszaczkach na utensylia grillowe. Niewiele myśląc, w czasie gdy karkówka się grillowała nawierciłem otworki i wkręciłem haczyki. Teraz grill jest kompletny! :)

1 komentarz:

  1. Znalazłem na https://ogrodolandia.pl/hustawki-ogrodowe huśtawki ogrodowe, które są idealne do małych przestrzeni. Ich kompaktowe wymiary pozwalają na umieszczenie ich nawet na balkonie czy małym tarasie.

    OdpowiedzUsuń