środa, 22 września 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 47

Kolejny dzień i kolejne wielkie zmiany. Elektrycy skończyli robotę do czasu wylania wylewek i zrobienia karton gipsów. kabelki na całym pietrze zrobione, a w kilku miejscach powieszone żarówki i pstryczki zwarte na krótko. Światło zapala się bezpiecznikiem w garażu.
Pan Henio przywiózół 7 wywrotek ziemi pod trawnik. Teraz musze znaleźć kogos do rozgarnięcia, bo sam wszystkiego nie dam rady zrobić.
Hydraulicy dziś rozłożyli folię, styropian i folie alu pod podłogówkę na dole. Jutro zabiorą się za rurki od podłogówki. Zostało jeszcze tez trochę rurek od wody, i podłogówka na dole. Generalnie prawdopodobnie do końca tygodnia chłopaki skończą, i w przyszłym tygodniu wjedzie miksokret i posadzki.


Dzień za dniem jestem coraz bliżej stanu developerskiego, który jest najbardziej wyczekiwanym przeze mnie etapem budowy.
Zapomniałem wspomnieć, że zamówiłem dziś system alarmowy, który zamierzam w ten weekend zamontować w domu, i uruchomić w uproszczonej wersji, by juz ochraniał mój skromny dobytek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz