wtorek, 14 września 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 43


Kolejny dzień na budowie zaczął się od spotkania z elektrykami i omówieniu całego domu i wszystkich punktów elektrycznych. Jutro o 7 rano rozpoczynają pracę. Za tydzień w poniedziałek zaczynaja hydraulicy. Ja za to wraz z teściem (który bardzo angażuje się w prace budowlane) naciągneliśmy siatkę na pomalowane przez niego w niedziele słupki. Teraz mam wreszcie ogrodzoną z tyłu działkę.
I teraz mam ładnie ogrodzone z tyłu:

Zrobiłem tez troszkę kabelków, a konkretnie dokończyłem sieć w sypialniach dzieci, doprowadziłem im tez kabel antenowy i wszystko wprowadziłem do pokoiku pod schodami gdzie będzie węzeł. Zostało mi jeszcze okablowanie naszej sypialni, czyli sieć i kable antenowe do TV oraz antena TV do kuchni.

Cieszę się, że znowu ruszają roboty na budowie. Rozmawiałem też juz z facetem od wylewek z miksokreta. Mamy ustalony termin na początek listopada. Do końca listopada powinno wszystko wyschnąć. Mam nadzieję że w tym czasie hydraulicy zrobią mi kotłownie, a na początku listopada wchodzi Januszek i zacznie ocieplać dach, kleić płyty KG na ściany, robić ścianki działowe, a może i inne prace wykończeniowe. Się zobaczy.

PS. Znalazłem ciekawy programik do robienia zrzutów z ekranu:
Screen Capture Software

1 komentarz:

  1. Przepraszam, że się wtrącę - dzięki Kaprysi trafiłam TU, trochę podczytałam, zachwyciłam się projektem i zazdroszczę po cichutku ;))
    Chcę się podzielić jednym doświadczeniem (mimo że nie mam własnego domu, a jedynie "coś" małego w lesie ;)) - została nam skardziona siatka - ktoś sobie zwinął kilkadziesiąt metrów nowej, dopiero co naciągniętej ...
    Kolejnym razem po ogrodzeniu działki, teść przyspawał siatkę do każdego słupka.
    Od tamtego czasu, a minęło parę lat, opowiadam tę historię ku przestrodze.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych prac :))

    OdpowiedzUsuń