wtorek, 27 lipca 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 36

Prace przy ociepleniu nadal trwają, a ja w związku z przeprowadzką nie wykonywałem żadnych dodatkowych ruchów w kierunku dalszego postępu prac. Niemniej Pan Bogdan z ekipą nadal nie przestaje mnie zaskakiwac swoja robota, i nadal potwierdzam ze moge go kazdemu ślepo polecić. Obecnie domek wygląda tak:
Chciałem tez jakos fajnie wykończyc drzwi wejściowe, i po bardzo pokrętnych opowieściach jakie przedstawiłem Panu Bogdanowi, nastepnego dnia zastałem to:

Co w gruncie rzeczy jest dokładnie tym o co mi chodziło :) Jako że ostatnio chciałem komus pokazać zachodnia stronę budynku i stwierdziłem że nie ma żadnych jej zdjeć, to choc stoja tam rusztowania, i siatka jeszcze nie naklejona .. to zamieszczam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz