poniedziałek, 17 marca 2014

Mebel ogrodowy czy wieszak?

No właśńie. Kupiłem z żonką w Ikei wieszak ... ale okazało się że to mebel ogrodowy. Wystarczy panel ścienny zawiesić wyżej (a nie stawiać na podłodze) a skrzynie na klamoty ogrodnicze, lub tez kwietnik zastosować jako szafke na buty i ławeczkę :D


D kompletu sa jeszcze półki wieszane na panelu. Musze do kupić to będzie na czapki :)


Choć pozornie sprawa wydaje się prosta, to okazało się że mój wieszak ma 80cm, a miejsce na wieszak ma 59cm.. Niby nic wielkiego, trochę zachodzi na opaskę drzwi. Doszedłem do wniosku że odsunę całość od ściany i nałożę na opaskę. Pomysł dobry, ale nie miałem na tyle długich śrub typu "molly" (bo mam na ścianach płyty KG). Wieszak musiał być bliżej ściany. Tu przyszła z pomocą frezarka. Kilka przeciągnięć różnymi frezami i w końcu uzyskałem podcięcie odpowiedniej szerokości i głębokości by wieszak zawiesić.


Ostatecznie jest na swoim miejscu i wreszcie można odwiesić kurtke na haczyku, a nie ciągle chować do szafy. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz