poniedziałek, 19 września 2011

Pierwsze testy automatyki i postępy brukarskie

Moja automatyka podłączona i złożona. Z początku popełniłem błąd i podłączyłem przekaźnik od CWU do OUT3 w auratonie, który okazał sie sterowaniem zaworu 3D do kominka. Następnego dnia przełączyłem na OUT4 i jest OK


Musze jeszcze po studiowac instrukcję od Auratona bo z jakiegos powodu pomimo priorytetu ciepłej wody sterownik w któryms momencie przełączył się na centralne. Nie wiem czy jest jakeś ustawienie że on co jakiś czas puszcza na kaloryfery żeby za bardzo nie wychłodzic domu, czy poprostu jesli temperatura na kotle jest niewiele wyższa nić w boilerze to przełącza na co ... choć to raczej malo prawdopodobne. Nie powinien odłączac kotła do puki jest on chocby o 1 stopień cieplejszy od boilera. No ale nic .. pocztyamy to sie dowiemy.


Wpuściłem też wszystkie kable w peszle i nieco uporządkowałem. Muszę jeszcze jakoś ładniej uporządkowac je przy samym sterowniku. Następny etap to ocieplenie rurek by zmniejszyć straty na rurkach.


Jesli chodzi o kostke to na razie wygląda tak. Żeby przełamać jakoś plac przed garażem zrobilismy takie koła od małego do najwiekszego, a na końcu tego łuku kłóek jest rondko. Jak bedzie bardziej podgonione to zrobie zdjęcie z góry dla pełnego obrazu.


Wyznaczyliśmy też troche wyraźnij chodnik od ronda do domu. Z przodu wyglada dobrze a z boku troche dziwnie. No ale co tam, Pani żona tak chciała to tak ma :)


Opaska juz zrobiona całkowicie. Jeszcze tylko zageścić skakajkiem (tak dzieci nazwały zagęszczarke) i dosypac piasku w łączenia. Ja pół  niedzieli układałem darń spowrotem na miejsce. Jak się przyjmie to zostanie, a jak nie to cię skopie wyrówna i wysieje trawę w tym miejscu. 

1 komentarz: