środa, 26 maja 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 25

Kolejny dzień budowy minał. dekarze obili kolejną połać dachu membraną a część nawet ołacili już na wymiar dachówki. prace postępuja naprzód. Dziś też zamówłem okna dachowe. Miałem niezły zgryz, bo nigdy nie wiadomo czy velux, czy fakro, czy roto, a jak juz to czy obrotowe, obrotowo uchylne czy moze z podwyższona osia obrotu. W końcu stanęło na fakro 735 czyli z podwyzszona osia obrotu. Miałem tez dylemat czy do dużej łazienki dawać standardowe 78x140 jak reszta okien w domu, czy większe, 114x140. Po namysle doszedłem do wniosku że małe okno w tak duzej łazience wyglądało by jak przecinek i zamówiłem 114x140. Puki co dach wygląda tak:

mam nadzieje że jutro już cały dac będzie obity folią, i w większości ołacony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz