sobota, 15 maja 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 23

No i nadszedł dzien pożegnania z Panem Darkiem, jego synami i reszta ekipy. Zakończyli swój etap budowy i buduja już następny dom niedaleko stąd, a ja znowu stoje w obliczu wielu decyzji i wielu wydatków. Mimo wszystko na razie musze powiedzieć jedno: budowanie domu to permanentny ból głowy, człowiek martwi się, denerwuje, przejmuje i nie może o niczym innym myśleć... i jest to wspaniale uczucie!!
Na razie wygląda tak:

Niestety na najblizszy tydzień zapowiadają same deszcze. Strasznie mnie to denerwuje, bo mi przez deski woda do domu leci, mury nasiąkają i w ogóle bez sensu bo nie ma jak w takim deszczu dachu robic (zwłaszcza że czekam na słonce żeby go zaimpregnowac najpierw).
Mam nadzieje, że deszcz sie ogarnie i bede mógł zaczęć prace dekarskie. W każdym razie na pewno na początku tygodnia zamówie okna i dachówki. Chyba tez zamówie od razu bramę do garazu. Musze sobie tylko znalexć jeszcze drzwi wejściowe i przy sprzyjających wiatrach przed wakacjami stan surowy zamkniety!! :)

5 komentarzy:

  1. W końcu nadchodzi czas na stawianie własnego wymarzonego domu to wtedy praktycznie nic na głowie innego nie mamy. W moim przypadku bardzo chętnie czytam artykuły https://motobudowa.pl/category/budowanie-domu/ czego potrzebuję, aby wybudować mój dom. W mojej sytuacji takie porady się sprawdziły i teraz mogę powiedzieć, że mam wiedzę na temat budownictwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co by nie było to jak najbardziej budowa jest czymś bardzo ważnym. Muszę przyznać, że ja jestem najbardziej zadowolona z kupna mieszkania od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-gdansk.html i chyba dom to jeszcze dla mnie trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama budowa potrafi być bardzo ciekawym etapem i ja jeszcze jestem zdania, że fajnie jest od początku mieć jak najładniejszy projekt. U mnie takimi rzeczami zajęła się firma https://zarzycki-architektura.pl/ i wiem doskonale, że ta opcja była bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Remont to inwestycja czasu i wysiłku, dlatego warto się dobrze przygotować. Blog firmy WawerBud to miejsce, gdzie znajdziesz cenne wskazówki, inspiracje i praktyczne porady na temat remontów. Odwiedź stronę https://www.wawerbud.pl/blog/ i zaczerpnij wiedzy, która pomoże Ci w efektywnym i satysfakcjonującym przeprowadzeniu remontu. Skorzystaj z linku i ciesz się udanymi metamorfozami w swoim wnętrzu.

    OdpowiedzUsuń