wtorek, 11 maja 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 21

Jako że na budowie chwilowo niewiele sie dzieje, bo ekipa wyskoczyla chwilowo zalać ławę pod następny dom który beda budować, i tylko jeden samotny pracownik snuje sie po placu i sprząta, rozszalowuje co nie rozszalowane, zamiata, rozgwoździowuje deski, wnosi je na piętro by było je łatwiej wciągać na dach do deskowania, układa wszystko na ładne kupki (na przykład stęple i pozostałe pustaki), wyrównuje, zbiera smieci i td. Generalnie pożądki. Zrobiłem zatem kilka zdjęć róznych cześci domku, by uwiecznić kazde pomieszczenie z osobna. No więc po kolei:
Oto Salon:
Jadalnia z kuchnia w tle:

Sama kuchnia:

Schody i kibelek:

Gabinet:
Sypialnia rodziców (czyli nasza :D. Będzie tu też osobna łazienka dla nas i garderoba ):
Sypialnie chłopaków (jeszcze nie podzielone. W tej przestrzeni beda 3 wypialnie i duża łazienka):
Krótkie spojżenie na kominy:
Moje królestwo, czyli dwustanowiskowy garaż z kanałem (będzie tez tam mój warsztat do majsterkowania):
Oraz wejście główne:
Jutro mam nadzieję doprowadzić kwestię zamówienia dachówki do końca i już lada dzień po niedzieli mam nadzieje ruszy krycie dachu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz