czwartek, 6 maja 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 18

Dzis  pogoda nie sprzyjała. Cały dzien lalo z niewielką przerwą. W tej przerwie chłopaki wylali tarasy, ale generalnie pogoda pod psem.
To jest jednak kawał tarasu, ponad 40m2. Będzie mozna się po nim ganiać.

Zostawienie okragłych schodów zgodnie z projektem moze nie jest zbyt ekonomicznym rozwiązaniem, i może nie ułatwia okładania płytkami .. ale wygląda bardzo fajnie.

Wymurowali kuchnię, a konkretnie ściankę działową między kuchnią a wiatrołapem. Podgoniona jest już tez ścianka od strony kotłowni. Zabrakło tylko stali na nadproża, ale cos się wykombinuje. Najwyżej pojade i dokupię.

Schodki na ganku tez wymurowane i zalane, więc jutro jak zwiąże to będzie się już elegancko wchodziło po schodkach.

Robotnicy planuja skończyć wszystko do poniedziałku. W poniedziałek zostanie dwóch ludzi żeby posprzątać teren i dokończyć detale. Generalnie w przyszłym tygodniu bede miał gotowy stan surowy otwarty :)
Na jutro jestem umówiony z Panem Krystianem od okien. Puki co najlepsza oferta, ale zobaczymy jutro. Musze jeszce zebrac oferty i zdecydowac kto mi zrobi dach. Wysłałem chyba do 8 firm zapytanie, na razie mam odpowiedź od dwóch.

2 komentarze:

  1. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie sama budowa jak i remonty są niezwykle ważne i ja jestem zdania, że jak najbardziej warto jest również mieć sprawdzoną ekipę do tego. Osobiście każdemu zawsze polecam ekipę do remontów z https://www.wawerbud.pl/remonty-warszawa/ gdyż u mnie już oni remont przeprowadzali i wyszedł naprawdę fajnie.

    OdpowiedzUsuń