piątek, 3 czerwca 2011

Dziennik Budowy Dorado II cz. 100

no i mamy setny post. Chcialem go zostawić na coś wyjątkowego, ale dostaje sygnały od czytelników domagających się aktualizacji, więc nie będę już czekał. Prace nad ogrodzeniem na razie wstrzymane, bo Pan Januszek pojechał robić jakąś zaległą elewację a mnie się w sumie nie śpieszy. Tymczasem mój kolega Karol, który jest architektem krajobrazu wprowadził do ogrodu swoją ekipę i walczą z trawnikiem za domem. Najpierw glebogryzarką skopali cały teren 3 razy. Potem przerzucali ziemię z górek w dołki i wyrównywali cały teren. Nastęnie wkopali rurki do automatycznego nawadniania i po ich zakopaniu przykryli cały teren specjalną siatką na krety (nie ma nic smutniejszego niż kilka kopców kretów na pięknym zielonym trawniku). Potem siatka została posypana nawozem do trawników który kupiłem w zeszłym roku. Karol woli go dać na spód bo jego zdaniem jest on na bazie jakiejś gnojówki i może być za kwaśny i spalić trawę. Potem przyjechały 3 wywrotki ziemi, którą chłopaki taczkami rozworzą po ogrodzie i wyrównują. Robota jest przeogromna. Gdybym miał to robić sam to nie tylko umarł bym i odpadły by mi ręce, ale na dodatek robił bym to ze 3 lata :)


Ja tym czasem zabrałem się za projekt "Listwy". Wymyśliłem sobie że listwy przypodłogowe zrobię z tych samych desek z których jest podłoga. W tym celu muszę ściąć im felc i ceszlifować krawędź na gładko. powstaje wówczas cokół o wysokości 7cm. Dokładnie tej samej wysokości cokoły zostały zrobione cokoły z gresu w kuchni. Wczoraj przygotowałem listwy do gabinetu i przykleiłem je do ściany. Efekt jest następujący:




Zostało mi teraz tylko zrobić parapety i opaskę wokół drzwi w gabinecie i ten pokój będzie całkowicie gotowy. Mam nadzieję że to właśnie nastąpi w ten weekend.

1 komentarz:

  1. Usługi hydrauliczne są niezbędne w wielu sytuacjach, od naprawy przeciekających rur po montaż nowych instalacji. Na stronie http://hydraulik.wroclaw.pl/ znajdziesz kompleksowe usługi hydrauliczne, które spełnią Twoje oczekiwania. Skorzystaj z linku i zaufaj doświadczonym fachowcom.

    OdpowiedzUsuń