poniedziałek, 2 maja 2011

Dziennik Budowy Dorado II cz. 96

Dzisiejszego wpisu część I
Uzupełnie wieczorem o zdjęcia pierwszych otynkowanych powierzchni :). Puki co zdjęcie z mojej wczorajszej aktywności, czyli z zabudowy strychu.


Oba skosy sa już zabudowane panelami. Zostało zrobienie małego suciciku. Ścianka działowa jest skończona jesli chodzi o konstrucjkę, drzwi są obsadzone i scianka częściowo zabudowana od środka. Dzis wieczorem mam nadzieję to dokończyć.

Wpisu cześć druga, choc z jednodniowym poslizgiem. Wczoraj późnym wieczorem dokończyłem ściankę na strychu i wykończyłem mini-sufit. Dziś z rana zajeły mnie inne sprawy, jak wymiana kól w samochodzie, odkrycie takiego luzu na końcówce drążka że zabanowałem żonie samochód i musiałem jej na szybko uruchomic moje awaryjne pedzidło tj. Tico :D do wczesnego popołudnia zajmowaliśmy się z Teściem Ticiem, ale potem skupilismy sie na budowie. Zbudiwaliśmy pierwszy z trzech regałów na strych gdzie będę magazynował rozmaite sprzęty nie uzywane na codzień.


Nalezy dodać że cała konstrukcja mebla zrobiona jest z łat pod dachówki, które samo heblowalismy, frezowalismy wpusty, półki zrobione sa z desek podłogowych które skręcone zostały w blaty, wyszlifowane i dopiero zamontowane w meblu.musze jeszcze tylko zrobić ukocne listwy z tyłu zeby cały mebel usztywnić.


Cały dzień lało i odjeżdżając z budowy strzeliłem tylko fotkę elewacji z okna.

2 komentarze:

  1. Liczę na to, że mi również kiedyś uda się poprowadzić taki dziennik budowy. Na ten moment mam własne mieszkanie i w sumie tu mi jest dobrze. Jestem zdania, że świetnym rozwiązaniem jest kalkulator https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu jeśli chodzi o same ubezpieczenie naszego mieszkania lub domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń