środa, 2 lutego 2011

Dziennik Budowy Dorado II cz. 77

Dzis jest środa. Od weekendu nie miałem czasu podjechac na budowę. W poniedziałek z rana tradycyjnie przyjechał Pan Janusz. tym razem bez syna Konrada. Zostawil go na innej robocie w rodzinnych stronach. W sumie nie ma problemu, i tak konstrukcje z plyt KG i glazure głównie robi Pan Janusz. Konrad specjalizuje się w gladziach, szpachlowaniu i malowaniu. Dzis wreszcie zajechałem na budowę. Okazuje się że Pan Janusz nie próżnował :)



WC będzie na ciemnym pasku glazury. W tym samym kolorze tylko na płytkacy 33x33 bedzie podłoga. DO tego jeszcze jest w tym kolorze mozajka w krztałcie nieduzych prostokątów.


Ściany głównie jasne. W rogach dekoracje z płytek posrednich. Maja one też bardziej wydatna fakturę. Wybór płytek to było przenzaczenie. Od kliku lat jestem członkiem ogólnopolskiego stwoarzyszenia hodowców pielegnic afrykanskich "Klub Malawi". Przez jedna kadencje byłem nawet prezeem owego stowarzyszenia. Kiedy więc znalazłem w sklepie glazure Arte z Tubadzina o nazwie "Kolekcja Malawi" to sprawa byla jasna :D


Tu będzie taka ścianka, Będzie sie to schodzic z blatem od umywalek. W tej wnece beda pólki ze szkła a z góry wszystko bedzie oświetlone halogenem. Juz niedługo bedzie lepiej widac co się święci. DO półek dzis kupiłem kątownik aluminiowy 20x30. długości 2 metrów. po ciałem go na odcinki 21 cm i wykończylem krawędzie na gładko. Te kontowniki zostaną wklejone między płytki i beda stanowiły podparcie dla półek. CDN. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz