sobota, 20 listopada 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 61

Dawno nie pisałem, ale pora na małe uaktualnienie. Chłopaki sie nie lenią, pracują stosunkowo szybko, ale przedewszystkim bardzo dokładnie. Praktycznie całe sufity, skosy i glify od okien sa obudowane płytami KG. W przyszłym tygodniu ruuszają ze ściankami działowymi. Na zdjęciu kawałek naszej sypialni i łazienki nad garażem.


Tu widok na dwie sypialnie, nad kotłownia i wiatrolapem oraz nad kuchnio-jadalnią. Na podłodze widać profil od ścianki działowej.


A tu łazienka główna w której widać rozciagnięte przeze mnie juz kabelki do halogenów.


Dzisiejszy dzien upłynął mi pod hasłem rąbania drewna. Poważnie nadgryzłem pryzmę drzewa i mam nadzieję ze jutro skończe ten temat. Kiedy dzis kończylem było juz ciemno, więc na razie nie ma zdjęcia. Zrobie jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz