piątek, 29 października 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 57

Przeczytałem któryś z ostatnich wpisów i przerazilem sie jak bardzo widac że pisałem go na wpół śpiący :) .. w wolnej chwili poprawie :)
Jak na razie budowa kotłowni postępuje. Dzis mam nadzieję będzie palone w piecu. Na chwile obecną wszystko wygląda tak:



Wieczorem, pojechałem jeszcze na budowę i uszczelniłem wejście przewodu dymowego do komina zaprawą szamotową, a łączenia kolanek silikonem do uszczelniania pieców. jednym słowem, jeśłi domkna dzis obwody do centralnego i założą kaloryfery na dole, to bedzie dziś palone.
Chcę uruchomić kaloryfery, bo inaczej mógłbym przegrzać podłogówkę. Dzięki trzem kaloryferom bede wytracał na tyle ciepła z układu że podłogówka będzie miała sobie z czym mieszać by utrzymac zadana temperaturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz