wtorek, 26 października 2010

Dziennik Budowy Dorado II cz. 55

Kolejny dzień w kotłowni, i mamy juz gotowy obieg pieca do wymiennika. Mam naczynie wzbiorcze, i układ wymiennikowo pompowy. Wiele innych części jest już naszykowanych do montażu. Pakuły nawiniete na gwinty, śrubunki nakręcone na pompy, wodomierze i zawory. Prace toczą sie nie za szybko, bo chłopaki lutują rury na twarde luty, bo podobno tak lepiej. Jednak zdecydowane tak jest woniej, minął drugi dzień i na razie mamy obieg otwarty pieca. Od jutra ruszają prace przy drugim obwodzie, tym razem zamkniętym obwodzie CO oraz z.w.u.

A tu mój zestaw wymiennikowo- pompowy:



Dzis tez pracę rozpoczął Pan Janusz z synem (to chyba syn?!?) Jak przyjechali o tej 8 rano, wnieśli kilka rzeczy osobistych i wzieli sie do roboty. Jak wychodziłem o 7 wieczorem dalej pracowali. Dach w sypialni nad garazem juz ocieplony wełna 15 cm:


W budynku głównym też trochę podgonili do tej 19:00.


Jutro przyjada stelarze, wieszaki, wkręty i td. Później dobierze sie wełny, bo pewnie bedzie mało, a potem jeszcze taka pracpwana w arkuszach o grybosci 10 cm na druga warstwę.

Generalnie praca na budowie znowu wre. Jedyne co mnie przeraża to tempo w jakim topnieje mi kasa ..... no ... ale nic za darmo nie ma :)

1 komentarz:

  1. Praca na budowie Poznań. STRABAG – duża wiedza i doświadczenie oraz podejście do pracowników! Z tego, co wiem obecnie rekrutują.

    OdpowiedzUsuń